وبلاگicon
فقط برا خنده دوستان!!

خواهر زادم بام قهر کرده، . . . . . . . . . .. منم رفتم پیشش خودمو
 
 لوس کنم، میگم خالتو چند تا دوس داری؟؟ برگشته میگه عاخه
 
 خاله تو اگه دوست داشتنی بودی که الان اینجا نبودی،
 
خونه بخت بودی :|

 

 
 
 
 
ﻭﻗـــــــــــــــــــﺘﯽ پسرای ﻟﯿﺴﺘمو ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ ﮐﻪ ﻭﺍﺳﻪ ﺁﺩﻣﺎﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﻻ‌ﯾﮏ
 
 ﻣﯿﮑﻨﻦ ﮐﺎﻣﻨﺖ ﻣﯿﺰﺍﺭﻥ ﺍﺻﻦ ﯾﻪ ﻭﺿﻌﯽ ﻣﯿﺸﻢ ﺣﺲ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺩﺍﺭﻥ
 
 ﺑﻬﻢ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﻣﯿﮑﻨﻦ  ﻧﮑﻨﯿﻦ ﻻ‌ﻣﺼﺒﺎ ﺷﻤﺎ ﻓﻘﻂ ﻣﺎﻝ ﻣﻨﯿﻦ
 
 
 
 
 
 
 
 
ایین نامه انضباطی جدید مدارس پسرانه:برداشتن ابرو : 0.5
 
 
نمره کسر انضباطاستفاده از هرگونه لوازم آرایشی:0.5 نمره
 
 
 کسر انضباط و همچنین اعلام شده روز اول مهر سر صف ابرو ها
 
 
 چک میشه....اما دوستان نگران نباشید چون معمولا یه هفته وقت
 
 
 میدن تا ابروهاتون دربیاد=))))
 
 
 
 
 
 
 
 
 
یکی از فانتزیای خفن من اینه که برگردم به قرن شیش به حافظ
 
 
 بگم شعراتو آسون بگو پونزده قرن دیگه قراره حفظشون کنیم
 
 
 بریم امتحان ادبیات بدیم
 
 
 
 
 
 
 
 
یه فامیل داریم 40 سالشه !

بعدش این کامپیوتر که خریده بود میخواس سی دی رایت کردن یاد بگیره

به بابام گفته بود برام مراحلشو رو یه کاغذ بنویس یادم نره

.بابام نوشته بود :1 - ابتدا به سمت  کامپیوتر میرویم !
 
 
 
 
 
 
پسرخالم پنج سالشه داشت برنامه کودک می دید، کانالو عوض کردم
 

برگشته بهم می گه آخه قیافه هم نداری یه چیزی بهت بگم!
 
 
 
 
 
 
فقط يه ايرونـــی ميتونه به جاي اينكه يه قدم بياد جلو دم سفره بشينه ،

.
.
.
.
.
.كل سفره رو بكشه جلو خودش

مث بابای من
 
 
 
 
 

ﺧﺎﻧﻪ ﭼﯿﺴﺖ؟

 

ﺧﺎﻧﻪ ﻭ ﺑﻘﯿﻪ ﻟﻮﺍﺯﻡ ﺩﺭﻭﻥ ﺍﻭﻥ ﺯﺍﺋﺪﻩ ﻫﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﻃﺮﺍﻑ

 

ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ ﺭﻭ ﻓﺮﺍﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﻧﺪ......

 

 

 

 

این که بعضی وقتا با خودم تو خونه حرف میزنم خیلى عجیب نیست،

 

ولى اینکه گاهى وسطاش میخندم

 

 زیاده رویه دیگه نه؟ :))

 

 
 
 
 
 
دیشب خواب دیدم بابام با کاپشن وسط سونا نشسته
از یکی پرسیدم جریان چیه?!!
 
گفت این عذاب روزهایه که بابات کولر رو وسط چله
تابستون خاموش میکرد:|
 
 

 

 

پسرا دامن چین دار نپوشن صلواااااااات
 

 

 

 

واقعا متاسفم نمیدونم چی بگم
 

دیشب تا نصف شب پای لب تابم بیداربودم؛
 

صبح پا شدم دیدم چشام شده کاسه خون، به لبم داغ جنون،
 
 به کنارم تو بمون.
 

نرو با دیگرى
 
اون آخریا صدای دستاشون نمیاااااااد
 

 

 

مامانم یههههههههواومد تو اتاق بهم گفت: تو که چشمات خیلی قشنگه تو که

 

چشمات خیلی عجیبه تو که این همه نگاهت واسه چشمهام گرم ولطیفه من یهو

 

 ذوق مرگ شدم تابه خودم اومدم دیدم... دارم ظرفای ناهارو میشورم

 

نفهمیدم چی شد

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 20 ارديبهشت 1394برچسب:, | 11:49 | نویسنده : علی دهقانپور |